[Ossm-members] Krivicen Zakon-update

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Tue Jun 8 19:02:23 UTC 2004

> Ако некого го интересира како Кривичниот закон ги третира компјутерските
>   упади:
>
> http://www.pcinfo.com.mk/modules.php?name=News&file=article&sid=364
>
> Инаку ова е последната верзија на овој закон. Претходно обидте не беа
> казниви сега и тие се!
> Затвор до 10 години!

Хмм, точка 6 ми изгледа најсомнителна, би рекол дека е и против правото на
говор (ако постои такво право кај нас?!?).

(6) Тој што неовластено изработува, набавува, продава, држи или прави достапни
на друг посебни направи, средства, компјутерски програми или компјутерски
податоци наменети или погодни за извршување на делата од ставовите 1 и 2,
 ќе се казни со парична казна или со затвор до една година.

Или да го скратиме „Тој што неовластено прави достапни податоци погодни за
извршување на делата од ставовите 1 и 2“ ... дали ова значи дека е забрането
да се збори за exploit-и, bug-ови во софтвер и сл?!?

Исто мислам дека во точка (1) фали „намера“ да се направи делото.

--
дамјан