[Ossm-members] Open Office download ?

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Wed Jun 9 11:39:24 UTC 2004

Gjoko Jovanvoski wrote:
> Здраво момци.
> Ептен ми е драго што се зачленив во „Слободен Софтвер“. Не знаев дека е
> толку едноставно зачленувањето (Стојмиров ;-) )
> Воедно ова е мојата прва порака и сакам сите да ве поздравам со надеж дека
> во иднина ќе имаме плодна соработка.

Здраво Ѓоко.
Ти посакувам срдечно добредојде во Слободен Софтвер Македонија, со надеж
дека твоето зачленување ќе придонесе во остварувањето на нашите цели.  ;-)

> За почеток прашање:
> На сајтот не видов линк за download на Open Office.
> Дали некој ќе ми даде линк да симнам или да спремам празно CD за некој
> комшија од ценатар. Бидиков?

Лево во менито има линк "Преземање (download)":

http://www.slobodensoftver.org.mk/ooo/?d=download

Пакетите се хостирани на sourceforge, а таму имаш неколку mirror сервери
од кои можеш да го симнеш OOo.

--
The Golden Rule: He who has the gold, makes the rules.