[Ossm-members] Проблем во инсталација

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Thu Jun 10 15:05:46 UTC 2004

Gjoko Jovanovski wrote:

>Ајде вака.
>Се потрудив да инсталирам OpenOffice на Македонски под мојата Debian базинара дистрибуција.
>Арно ама, почнувајќи од setup-от, па се до вклучувањето и работата на програмата, сé што е кирилично е прикажано во прашалници. :(
>
>XandrOS 2.0 / KDE / ReiserFS / UTF-8
>
>Меѓу другото не ни можам да куцам во кирилица во самата програма, иако во останатите текст едитори тоа го правам без проблем.
>
>Некој случајно да има идеја кај сум ја утнал?
>
>Злочко.

Немаш TTF фонтови инсталирано. Или и да имаш не ти се подесени LC_LANG i
LC_ALL променливите
http://www.linux.net.mk/modules.php?name=News&file=article&sid=469&mode=&order=0&thold=0
Ова треба да ти сврши работа...макар што можеш и преку KDE Control
Center, Admin->Fonts но тоа е само локално за тековниот корисник, ова
што е конзолското важи за цел систем..

Александар