[Ossm-members] Има заинтересирани за координаторство на KDE и Mandrake?

Danko Ilik danko at on.net.mk
Thu Jun 10 18:56:55 UTC 2004

On Thursday 10 June 2004 20:31, Новица Наков wrote:
> На вести викаат нема да врне повеќе, па да правиме еден собир во парк
> викендов а?
>
> Таман ако се соберат повеќе луѓе ќе можеме да поразговараме за некои идеи
> како softwarefreedomday.org во Македонија, можни инстал фестови и сл.
>
> Што викате?

Јас сум за, и би сакал да ја искористам оваа прилика :) да распишам конкурс за
координатор за македонска локализација на KDE и за MandrakeLinux. Ќе патувам
малку од август, па со време некој да ја преземе работата, да му објаснам што
треба да се прави и така. Ако не можете да дојдете на собирот во парк, а
заинтересирани сте, пишете ми мејл: кое е Вашето досегашно искуство и што
планирате да направите.