[Ossm-members] Potrebna pomos

Kristijan Spirov kristijan.spirov at stb.com.mk
Fri Jun 11 09:57:26 UTC 2004

Здраво на сите

Студент сум на постдимпломски студии (MSc in Information Systems) на Шефилд универзитетот во Солун и почнувам со работа на магистерската под наслов "Free/Open Source Software and Business: Forming a migration policy."

Истражувањето на оваа тема ќе трае околу една година и ќе вклучи анализа на факторите кои влијаат на успехот или неуспехот на вакви миграции на информационите системи, како и постмиграционите прашања. Фокусот е на средни и големи корпорации.

За почеток ми е потребна помош во форма на буквално било какви информации во врска со миграција на free/open source (особено Linux) од страна на деловни субјекти во земјите на Балканот, и тоа:

- Листа на фирми кои мигрирале на FOSS (првенствено Linux) успешно, неуспешно, кои планираат да мигрираат или ја разгледуваат таа опција
- Листа на сите здруженија за FOSS на Балканот (веб адреси, емаил, лица за контакт, итн.)
- Листа на сите здруженија на информатички фирми во земјите од регионот и нивната релација со здруженијата за FOSS (постои, непостои, успешна, неуспешна итн)
- Листа на информатички фирми кои нудат поддршка за Linux во било која форма (outsourcing на миграции, развој на софтвер, 24х7 поддршка итн.)
- Листа на универзитети кои имаат отворена програма за развој и поддршка на FOSS.
- Листа на медиумски куќи кои даваат отворена поддршка на FOSS
- Истражувања за бројот на корисници на Linux меѓу корпорациите и владини институции
- Користење на Linux и FOSS генерално, во владини институции (линкови, контакт информации, итн.)
...како и било какви други информации доколку сметате дека се интересни за понатамошно истражување.

За старт ми се потребни информации за земјите од Балканот, a првенствено за Македонија.
Благодарам однапред за помошта.

Крис

Кристијан Спиров
kristijan.spirov at stb.com.mk