[Ossm-members] X na Fedora preku VMWare

Kristijan Spirov kristijan.spirov at stb.com.mk
Fri Jun 11 12:02:31 UTC 2004

Подесена е емулацијата, веројатно проблем има со мониторот. Лаптопов има
wide screen. Како и да, на крај краеви и X сервер ќе заврши работа пошто се
гледаат мрежно (додека сум уклучен во мрежа со лаптопов ;).
Порано користев воглавном cygwin, ама бни сакал да пробам некој друг
програм.
Да не имаш случајно да ми препорачаш некој поедноставен X сервер за Win?

Крис