[Ossm-members] X na Fedora preku VMWare

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Fri Jun 11 11:48:51 UTC 2004

> Имам проблем со конфигурирање на X на Fedora Core-2 i RedHat 8 и преку
> VMWare и преку Virtual PC 2004 на лаптоп Dell Latitude D800. Работат само
> во текст мод. Графичката картица е NVIDIA GeForce FX Go5200. Да не имал
> случајно некој сличен проблем со NVIDIA картици и како нашол решение за
> истиот?

во Федората треба како графичка карта да ја подесиш таа што ја емулира
vmWare-от ... е незнам која е?!? Што не прашаш на vmWare support?

Или има и друга опција... мрежно се гледаат Линуксот и Windows-от?
Ако да, инсталирај X сервер на windows-от, и X апликациите ќе ги старташ на
Линукс-от а ќе ги гледаш на X серверот.

--
дамјан