[Ossm-members] Potrebna pomos

Kristijan Spirov kristijan.spirov at stb.com.mk
Fri Jun 11 14:32:54 UTC 2004

Да Новица, имам универзитетска адреса ама ја користам само интерно поради
тоа што е ограничена. Да не студираш и ти таму? :)
Иначе се изнагуглав прилично долго (иако dipsie.com е сега исто интересен
;).
И на академските мрежи као ACM, EBSCO, итн. има стварно импресивни
истражувања за free/open source.

Btw, ова се само неколку интересни обични линкови за сега од мене (воглавно
поврзани со темата), па можеби и тебе ќе ти користи некој:

http://europa.eu.int/ISPO/ida/jsps/index.jsp?fuseAction=showChapter&chapterI
D=452&preChapterID=0
http://www.osia.net.au/open_source_resources/open_source_migration_guides
http://www.in-sourced.com/article/articleview/1429/1/1/
http://open-source.gbdirect.co.uk/migration/migration_guide_references.html
http://eu.conecta.it/paper/
http://www.fsfeurope.org/projects/wsis/wsis.en.html
http://www.cxotoday.com/cxo/jsp/index.jsp?section=News&subsection=Business&s
ubsection_code=1&file=template1.jsp&storyid=828
http://www.ofb.biz/
http://linuxshop.ru/linuxbegin/win-lin-soft-en/table.shtml
а да, ова е листа на OSS организации по земји, ама некако не е целосна, каде
сме ние? :
http://europa.eu.int/ISPO/ida/jsps/index.jsp?fuseAction=showDocument&documen
tID=1631&parent=chapter&preChapterID=0-452-471

Има огромна количина на информации, ама потребно е време да се
систематизираат. Темата е прилично широка и комплексна и иако има голем шум,
сепак секаква информација е добродојдена.

Крис