=?iso-8859-1?q?Re:_[Ossm-members]_=D1=81=D0=BE=D0=B1=D0=B8=D1=80? = ?

Zoran Dimovski zoki at email.com
Sat Jun 12 07:33:38 UTC 2004

> Новица Наков напиша:
>
> Ја би поминал, ама друг термин. Знаете, Европско, дерби...
>
> --
> Поздрав,
> misos

Еве што се однесува до собирот и јас ќе дојдам. Ама мислам дека треба и повеќето што сакаат да гледат фудбал треба да дојдат. И у текот на наредните години ќе има фудбал колку ти душа сака. Ако сакаме нешто посериозно да се работе па да се почне а не да се одолговлекува. Ја мислам дека идејата на ufo е супер па мислам дека повеќе пингвини треба да се соберат на собирот. Шо е до мене ја ќе дојдам. Без навреда до фудбалерите :)) Поздрав.

Зоки