RE: [Ossm-members] Re: собир?

Gjoko Jovanovski zlochko at on.net.mk
Sat Jun 12 16:55:54 UTC 2004

| Еве и јас да се пријавам.

И јас се пријавувам за средба!
И баталете фудбал... 20тина морони трчаат по топка! :)))

Него, имав и една молба... дали некој од вас, било кој, кој што има некоја
квалитетна книга, од типот на онаа „Линукс - Приручник за администраторе“ би
можел да ми ја позајми??
Ја враќам за ден-два, штом ја фотокопирам, а сопственикот го частам пијачка.
Значи ми треба книга која што служи за администрација на Линукс машини, која
што по можност опишува како различни работи да се изведат на различни Линукс
дистрибуции (SuSE, Debian, RedHat...)

ФАЛА МНОГУ!
Злочко.