[Ossm-members] Gemter v0.3 pre1

Томислав Марковски herrera at users.sourceforge.net
Tue Jun 15 06:29:45 UTC 2004

> П.С.
> И да нервозен сум!

Јас ќе ја тестирам, ќе ја симнам вечер, без нервози. Нема да биде
веродостојно многу, зашто на иста машина ќе се дешава све, но тоа е тоа.
Имаш среќа што вчера ставив КДЕ. Ми требаше за ksnapshot, пошто овој
другиов не фаќа само прозорци. Од тоа што го видов на сликите, одлично
изгледа (на страна тоа што qt _не_ изгледа) :) Абе ќе се најде ли некој
пристоен скин за тоа КДЕ-то или ќе фурате 3Д теми и понатаму :)

Поздрав

П.С. Не почнувајте G/K flame war, не ми беше тоа целта.

--
Томислав Марковски

A student who changes the course of history is probably taking an exam.