[Ossm-members] Re: Ossm-members Digest, Vol 9, Issue 30

Ivan Stojmirov stojmir at linux.net.mk
Tue Jun 15 11:59:09 UTC 2004

Vladimir Stefanov wrote:

> Извини, не се вреѓај. А по твојот мејл гледам дека збориш на памет, не
> си  ја ни пробал.
> Поздрав

Ова што Дарко ти го кажа држи вода без разлика дали ја пробал Опера или не.
Сега уште некој да почне да ни објаснува за тоа колку е добар Windows
2003 server...

Got the point?

Нека ја дадат Операта под GPL, па ќе ја фалиме, ќе ја преведеме, ќе и
направиме посебен сајт...

--
If at first you don't succeed, call it version 1.0.