[Ossm-members] Re: Ossm-members Digest, Vol 9, Issue 30

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Tue Jun 15 11:57:43 UTC 2004

Vladimir Stefanov wrote:

> Во тоа што Firefox i Thunderbird не се интегрирани. Пробај да пратиш
> мејл  преку фирефокс и ќе ти каже mailto not suported. Пробај да отвориш
> линк од  Thundebird ќе ти отвори Firefox во tmp директориум од кој не
> можеш ниеден  линк да проследиш.

Не е точно, кај мене се тоа си работи песна (Fireofx/Thunderbird
комбинација)
> Плус пробај да продолжиш со прекинат download (resume) преку Firefox.
> На  мене ниеднаш не ми успеа.
> Плус директно имаш од неа чат на IRC!

Нонстоп ми работи, скоро секј ден ја праам истата финта. Тебе нешто ко
да не ти чини со машината?

> Мејл клиентот ги има сите функции како и Thunderbird, spam blocking,
> contacts... само што е супер интегриран во броусерот.
Ај ке побарам да најдам што беше тоа багот што го опишуваа, па ќе ти
пратам линк.

> Извини, не се вреѓај. А по твојот мејл гледам дека збориш на памет, не
> си  ја ни пробал.

Оера 7.2 мислам дека беше последната што ја имав пробано (и вин и лин
варијантата), незнам дали има нешто поново и подобро. Фактот за
неслободноста на софтверот стои, како што стои и фактот за рекламите кои
ги носи бесплатната варијанта.

> Поздрав
Поздрав

--