[Ossm-members] Gemter v0.3 pre1

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Tue Jun 15 15:00:41 UTC 2004

Томислав Марковски wrote:

>Затоа што тоа е твое дете и редно е ако има можност да се викни авторот.
>Нели ќе ти биде мило да презентираш нешто твое пред други?
>Ја ќе дојдам да гледам :-)

Дека ти ќе дојдеш да гледаш ќе запишам во „Сомнеж на годината“, :)
а за тоа да јас одам да презентирам нешто, би одел радо,
ама како прво никој досега ја нема инсталирано, не знам дали функциора
на други
компјутери како кај мене дома. Што треба што не треба да биди, што
фали што е отпоќе (ова исто е со претходното :-\ ), и така
Ако добијам некое подетално мислење за Gemter Pack v0.3 и да излези
официјална верзија ќе одам ќе презентирам нека организира некој

Поздрав