[Ossm-members] Re: (no subject)

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Jun 16 05:57:31 UTC 2004

On Tue, 15 Jun 2004 13:33:06 +0200, Georgi Stanojevski
<georgis at unet.com.mk> wrote:

> На 15 јун 2004 (вторник), Зоран Димовски напиша:

> http://www.prevod.org/
>
> Стојмир мислам контактираше со авторите и имаа некои алатки од .по
> фајловите да им ги става во нивната база.
>
> Дај структурата на базата да пробаме нешто ние да направиме.

  ок. сега структурата на базата е многу проста. ке пробам визуелно да ти
приказам :)

| id(autoincrement) | english | macedonian | opis na zborot|
   za manipulacija   |En zbor  | na mk      | kazuva si     |

Toa ti e toa. Kazi nekoja zamisla ako imas. Pozdrav

Zoki