[Ossm-members] Настан: ОССМ во Кочани

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Wed Jun 16 18:44:58 UTC 2004

On Wed, 16 Jun 2004 20:07:24 +0200, Arangel Angov <ufo at linux.net.mk> wrote:

> Добро, дај изнесете ги сите идеите околу тоа што се би можело да се
> направи во Кочани наредниот викенд...
>
> Од организаторите таму имаме:
>
> - обезбедена просторија
> - проекција на RevolutionOS
> - маркетинг активности (флаери, идење по школи и букирање на професори
> по информатика со бистрите деца од неколку класови)
> - пиво и кочански жени :)
>
> Предлагам ние да одиме со презентациите за „Слободен Софтвер“ и
> „OpenOffice.org“, а организаторите да обезбедат и една/две машини за
> режење на дистрибуции (ако ми сменат режач на лаптопот до тогаш, ќе
> [...]

Идеите се ок ја имам предлог да се презентира КДЕ и ГНОМЕ на мекедонски.
ПОсле XP на мак да удареме еден капак на тоа дека веќе ние незнам колку
време имаме преведено десктоп околини и дека веќе можат да се користат.
Истотака може да се презентира и GEMTER за интернет кафињата (ама до тогаш
да се истестира добро). Тоа ми моментално текнува ако ми текне уште нешто
па ке пишеме на листата.

Зоки