[Ossm-members] Re: Re: users.ossm.org.mk

Georgi Stanojevski georgis at unet.com.mk
Wed Jun 16 20:02:53 UTC 2004

На 16 јун 2004 (среда), Дамјан напиша:

> Иначе, мојот предлог е сајтовите да бидат username.softver.org.mk, тој domain
> ионака за тоа беше замислен.

Во право си како и секогаш, многу е боље вака. :)

> се бара софтвер-от!

А што софтвер треба? Не сфаќам каков е тој на сф?

Барем за ова со домејните мислам дека е поприлично лесно?
Колку што знам треба да додадеш само во днс-то *.softver.org.mk да носи на
овој сервер. И после само за секој јузер да се додава нов виртуал
хост?

Јес да во RewritingGuide на апачито прочитав и ми успеа мене без виртуал
хостови само со редирект ама тоа можело само http1.1 browserи.

Со виртуал хост повеќе ми се допаѓа пошто може секој да си ги гледа своите
логови.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!