[Ossm-members] Слободен софтвер во Кочани

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Tue Jun 22 14:32:34 UTC 2004

Riste Pejov wrote:

> Полека полека, се збираме, јас сум за идење исто, чувај место кај тебе
> во кола.

> Па зар нема некоја агенда од страна на кочанчаниве ? Ако нема агенда
> ајде да се направи една под итно. Флаери исто да се направат!

Агенда мислам дека има ама подетално треба Владо да каже што и како. Јас
оваа недела си бев во Кочани и со Владо правевме муабет за ова. Флаерите
се веке дадени да се прават. Сега не знам кој дечко ги црта флаерите,
но, откако ќе ги нацрта веднаш одат на печатење. Конкретно во кочани ке
има презентација на KDE  на македонски, Гемтер, Мак речникот, OpenOffice
и презентација на RevolutionOS ако не се лажам е сега тука се повикувам
на Владо, пошто тој организира да каже по конкретно како ке се одвиваат
работите. Инаку ке има и Install  и Burn Fest.

> Организаториве или слабо ја информираат листава, или слабо организираат.

Проектот ке има. А тоа се ке се одвива од 10:00 до 17:00 часот во Сабота
и недела. И како што кажав погоре Владо треба подетално да ви каже што и
како.

> Мене ми текнува многу појке, ама ај другпат :)

Па ајде да не се остава за друг пат кажи што имаш на ум за да видеме
дали ке може да се реализира и тамти вамти тие работи :)
Инаку како што знаете и јас сум во СК па дај и мене некој нека ме
планира со кола. Те Ристе ми зафана местото :) превари ме. Ок сега толку
ако имате други прашање, многу јасно, парашајте. Поздрав
Зоки