[Ossm-members] MK Recnikot e onlajn

Зоран Димовски decata at mt.net.mk
Tue Jun 22 14:55:02 UTC 2004

Ivan Stojmirov wrote:

> Значи, Ристе има на на лагер 60 000 зборови. Ако ги брцнеме во новиот
> речник ќе добиеме еден од најобемните дигитални речници што постојат
> во Македонија.
>
> Ова е шанса да се промовираме на големо, а секако и да им дадеме на
> луѓето културен речник што ќе им биде достапен секаде и во секое време.
>
> Планот е следниот:
> А)
> 1) Зоки, Васко, Ристе, Бидиков и останатите што видов дека се
> интересираат околу проектчево да се нафатат посериозно и да го
> направат речникот да клоца газови (да се оптимизира базата, да се
> [...]

Па да не рачем ама супер ти е идејата. Е сега конкретно за
администрација ке ја средеме работата со Томислав. Сега што се однесува
до софтвер за Win и Linux јас тешко зошто јас сум повеќе за веб а кој
може да направе слободно јас сум за.

И сум за презентации на горе наведеното и тие други наведени работи. И
речникот сега после сесијата јас лично и тие што ке помагаат во проектот
можеме за 1 месец да го дотераме да биде најдобар онлајн мак речник на
нашите простори.
Поздрав. Зоки