[Ossm-members] MK Recnikot e onlajn

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Tue Jun 22 15:21:10 UTC 2004

Ivan Stojmirov wrote:

> 2) Паралелно со тоа, пожелно е да се направи и софтвер за Windows и
> Linux кој би ја содржел базата (можеби и со automatic uptade би ја
> ажурирал)

Count Gemidjy for the software...имам работено со MySQL бази во
апликации мислам ако се сложите да биде средено програмче изработено со
Qt еве се пријавувам. Плус Qt е и мултиплатформско...само нема да можам
во наредните 3 недели да почнам. Понатаму да...

Поздрав,
Александар

П.С.
Ова е понуда се разбира, ако мислите дека GTK+- ќе заврши подобра работа
воопшто нема да се бунам :) Чао