[Ossm-members] MK Recnikot e onlajn

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Wed Jun 23 06:37:36 UTC 2004

Aleksandar Balalovski wrote:

> Count Gemidjy for the software...имам работено со MySQL бази во
> апликации мислам ако се сложите да биде средено програмче изработено
> со Qt еве се пријавувам. Плус Qt е и мултиплатформско...само нема да
> можам во наредните 3 недели да почнам. Понатаму да...

А кој ќе ни купи лиценца за Windows ?  Јас сум анти Qt. Покрај еден куп
навистина слободни виџет библиотеки мислам дека прилично глупаво да се
заглавува со некоја библиотека која има различни лиценци за различни
ситуации. Имаме на избор: GTK, GTK#, WxWindows, FLTK, и сигурно ги има
уште еден куп со кои не сум запознаен. За вакво малецко нешто не е лошо
да се одбере ФЛТК, поради елиминација на проблеми со зависности, имено
со статичко линкање, добиваш ехе, што е за 200-300 К поголемо од
нормалното, што и не е некоја голема цена за тоа што го добиваш. Ама
сепак, ако нема вољен да тапка ФЛТК, да видиме кој ќе се даде за некоја
од другите библиотеки.

Р.