[Ossm-members] Re: Слободен софтвер во кочани

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Tue Jun 22 23:09:01 UTC 2004

>Кажи дали се океј и дали пристигнаа како што треба, ме фати параноја да не
>стигнат толку големи фајлови...а зашто не кажа порано, ќе направевме и
>плакати, немаше никаков проблем...

Стигнаа, и првата и втората верзија, и што да ти кажам, како мислите да
си ми ги читал :-)
Бравос!
За плакат ќе кажев ако имав можност да ги печатам, ама дечкото работи во
Акцент медија, ги прави оние билбордите по Македонија, и не му е проблем
да склепа плакат. Ама ќе го направи ако среди за печатење. Само му
требаше да го види дизајнот на флаерите, за да бидат во ист дух ;-)