[Ossm-members] anaconda

Tomislav Markovski herrera at users.sourceforge.net
Thu Jun 24 06:16:36 UTC 2004

On чет, 2004-06-24 at 02:27, Blagoja Gjakovski wrote:
> Томислав, прво вака, мислам дека нешто не е во ред со твојата е-маил
> адреса бидејќи неможев да ти пратам мејл па морам на листава да
> пишувам.

Знам, и други ми пријавија ист проблем. Не знам зошто алијасот на сф не
работи како што треба. Ќе морам да го променам.

> Второ, ти ли си направил TAKE на anaconda ПО датотеката преку web
> интерфејсот на http://elvis.redhat.com/cgi-bin/i18n-status или некој
> друг проблем е пошто неможам да направам апдејт на CVS  со новите
> стрингови што ги допреведов.

Да, направив Take уште пред да кажеш дека си почнал да ја преведуваш.
Но, тоа не е проблемот што не можеш да направиш add/commit на CVS. Мора
да постојат сите датотеки mk.po за да можеме да ги ажурираме. Што значи
треба да и пиешеме на таа Sarah, денес ќе збркам тоа.
Направив Release, ако ти брка работа.

Нема проблем.

--
Томислав Марковски

"I've got some amyls.  We could either party later or, like, start his heart."
-- "Cheech and Chong's Next Movie"