[Ossm-members] Re: flaer

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Fri Jun 25 00:29:14 UTC 2004

Vladimir Stefanov напиша:

> За флаерот. Ја го извадив веќе, 50 комада и тоа на инкџет, 1200
> денара. На типот не му се пушташе на ласерски, многу

Фино.

Него, што праиме за презентации? Освен Гемиџи и Гемтер, ќе се праи ли
друга презентација? Каде се презентациите од за Слободен Софтвер и за
OpenOffice.org од саем? Ристо?

Не би било лошо на половина од А4 да се испечати еден лист со
презентациите и од колку до колку ќе траат. Ливчето може да се
фотокопира за 50 денари и мислам дека доволно ќе е.

Колку луѓе има Кочани? Уствари колкав интерес се очекува?

--
ufo