[Ossm-members] Re: flaer

Riste Pejov richie at macedonia.homelinux.org
Fri Jun 25 06:33:00 UTC 2004

Arangel Angov wrote:

> Vladimir Stefanov напиша:

> Фино.
>
> Него, што праиме за презентации? Освен Гемиџи и Гемтер, ќе се праи ли
> друга презентација? Каде се презентациите од за Слободен Софтвер и за
> OpenOffice.org од саем? Ристо?

Јас имам испит во 10:30, сабота, може да го рачунаш местото кај тебе во
кола слободно. А кога е за печатењето на флаерите, мислам дека веќе
предупредив што е негативната страна :)

Презентациите од саем јас ги имам веќе пратено на снајпер стојмир и уште
незнам кој, ама сеа баш и неам време да барам, можда покасно во текот на
денот. Ајт поздрав

Р.