[Ossm-members] ОССМ во Кочани

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Sun Jun 27 23:19:07 UTC 2004

Arangel Angov wrote:

> Здраво,
>
> Сите што не дојдовте се заебавте. Голема кригла скопско беше 50
> денари. :)

ШТЕТА што не останав...не заради пивото ами заради тоа што Кочани ROX! а
Кочанчани се најгостопримливиот народ на планетата!!

> Имаше интерес и без многу мака убедивме двајца сопственици на интернет
> кафеа да мигрираат на GNU/Linux.

Ја видоа и Gemter Pack ;)

> Слики (со лош квалитет) овде: http://ufo.softver.org.mk/kocani.html

Просторот каде што се одржуваше настанот беше Кино, мислам веќе не во
употреба, ама за настан од тој тип е закон! Се надевам ќе најдиме и во
Битола слично место за да направиме ваков собир

> Ако не ме мрзи вечерва ќе составам и едно текстче па ќе го објавам на
> linux.net.mk.

А ќе те мрзи... :)

> И да, им благодарам за поддршката на момците од LUGOLA.

:-[

Како и да е, мое видување е дека нас ни требаат повеќе типови како Владо
бидејќи човекот е закон! :) Сериозно, така фино организиран настан немам
видено, не бев на Инстал фестот али досега слични вакви собири не биле
толку живи и интересни. Едноставно имавмеве волја за работа! Владо:
секоја чест! Тие што не дојдоа, нека си каснат од ... :) пропуштивте многу!

Чао