[Ossm-members] ???? ?? ??????

Zlatko Trajceski zlat at bagra.org
Mon Jun 28 01:06:40 UTC 2004

On Sun, 27 Jun 2004 20:20:34 -0400, you wrote:

>Сите што не дојдовте се заебавте. Голема кригла скопско беше 50 денари. :)
>
>Имаше интерес и без многу мака убедивме двајца сопственици на интернет
>кафеа да мигрираат на GNU/Linux.
>
>Слики (со лош квалитет) овде: http://ufo.softver.org.mk/kocani.html

Навистина лош :-)

>Ако не ме мрзи вечерва ќе составам и едно текстче па ќе го објавам на
>linux.net.mk.
>

>И да, им благодарам за поддршката на момците од LUGOLA.

Освен тоа што си поминавме феноменално и тоа што Владо има најтачка
сијамско маче (невидени акробации :-)) можам да кажам дека прикаската
за слободниот софтвер беше раскажана во Кочани.

Кочанската публика дозволи да се развие пријателска атмосфера на цело
предавање, имаше премногу разни дискусии после предавањето и имам
впечаток дека впија што е слободен софтвер, а тоа ми е особено драго -
со тоа нашата посета ја оствари својата цел.

Секоја чест на организаторите, се беше како што треба и морам да
потенцирам дека супер се грижеа за нас гостите. Сармата од лозов лист
беше неповторлива - каков бурек во Штип :-)

Да наброиме - имаше 3 презентации -
- за Gemter на Александар Балаловски
- општо за слободен софтвер - јас
- ОпенОффице.орг - јас пак (другите не сакаа да зборат на бина :-)),
се инсталира линукс најмалку на 4 машини - ги изброи некој? (имавме и
мини инсталфест), се снимија над 30 це-деа (имавме и мини б'рнфест),
беа поделени OpenCD -а, видовме дел од настапот на Александар на ТВ
Тера ;-) и видовме и дел од Револушн ОС, видовме и многу кочанчанки
вечерта :-) - видовме општа заинтересираност на присутните за линукс.
Мегу публиката најдовме сопственици на фирми (интернет кафеа,..),
програмери, играчи на комп. игри, заталкани минувачи (се шалам
:-)),...

...и се сложувам со констатацијата на Александар дека кочанчани се
најгостопримливи ;-) - имате многу убав град.

Многу ме радува и фактот што и друг град излезе организирано (LuGoLa)
и допатува во Кочани. Уште повеќе што тој друг град, Битола, имаше и
што да претстави - Gemter софтверот за администрација на Интернет
кафеа - http://gemidjy.softver.org.mk/projects.htm#gemter Продолжете
со работа момци и девојки! ;-)

Да потсетам и малку и за нашето прво излегување надвор од Скопје -
пред точно една година и еден месец по покана на Марко Иваноски и Орде
Бошкоски гостувавме во Прилеп и исто така си поминавме одлично -
погледнете го записот од тогаш:
http://www.softver.org.mk/zoltan/posle_prilep.html

Се гледаме во некој друг град наскоро - Битола некако ми е зрела ;-)

--
m o reandmore and morea nd moreandmo r eandm ore andm ore