[Ossm-members] Сајт на денот во денешно "Време" - Македонски Линукс

savica at mt.net.mk savica at mt.net.mk
Wed Jun 30 10:39:46 UTC 2004

Во денешното издание на "Време" на задната страница, во рубриката "Сајт
на денот" има статија за linux.net.mk. Повеќе можете да прочитате на:

http://www.vreme.com.mk/index?nid=7316

Она што ме изненади и, до некаде налути, е тоа што имаат упатени неколку критики
кон нас. Имено :

>Ова е честа мана на компјутерџиите - излегува дека мислат оти ќе им падне круната,
ако за малку пари ја >купат и прочитаат онаа мала книгичка „Правопис на
македонскиот литературен јазик". Во оваа рубрика веќе >објавивме дека и
сајтот на Мајкрософт-Македонија (www.microsoft.com.mk), стратегискиот партнер
на >Владата на РМ, исто така не е лекториран. Но, тоа што конкуренцијата
им е таква, не ги .оправдува „линуксџиите" („линуксаши" е србизам).

Како и :

>„Линуксот" би требало да биде алтернатива на „Виндоусот", арно ама неговите промотори
во Македонија сеуште се професионално >ограничени на само неколку фирми
(интернет-провајдери). Тоа делумно се должи на „објективни" причини (политички
одлуки), но и на >неорганизираноста на слободните софтверџии: >наместо да
го градат својот кредибилитет преку обезбедување деловни услуги за >премин
на легален и поевтин слободен софтвер и да се докажат преку работа пред
обичните локални корисници, тие се уште „градат >имиџ" на ниво на хоби и
мрчаторско младешко движење.

Ова последново не е на место.

--
Аco is back!