[Ossm-members] internet cafe

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Wed Jun 30 16:53:23 UTC 2004

Dragan Gorgiev wrote:

> Здраво дечки
> Ве следам веке некое време на оваа листа, па да ве прашам. Сакам
> интернет кафе-то да го мигрирам на Линукс.

Ја поздравувам идејата...

> Бидејки сум нов во „Линукс-от“, ми треба совет за мигтрацијата, која
> дистрибуција да се одбере, дали има веке готов програм за тарифирање,
> може ли да се најде и дали ке користи овој најновиот wine za igri.

Значи, препорачливи „пријателски“ дистрибуции што јас лично би ти ги
препорачал се Fedora Core2 и Mandrake Official 10.0, програма за
тарифирање постои, сеуште е во доработка, но може секогаш да ја симниш,
видиш, користиш, модифицираш итн. Еве ја адресата:
http://gemidjy.softver.org.mk/projects.htm#gemter ,ако не е проблем
англискиот читај, ако не кажи па јас ќе ти објаснам како стојат работите
(јас сум автор на апликацијата ;)

>  За ова што беше во кочани сакав да дојдам но превозот ме зафркна. Се
> планира ли нешто за и во Штип (посебен нагласок за Стојмир)

Во Кочани ја презентирав апликацијата, значи програмата се вика Gemter
Pack, и имаше интерес од повеќе сопственици на Интернет кафулиња...