[Ossm-members] ako moze mala asistencija

Nenad Gorg gorg at freemail.com.mk
Wed Jun 30 14:20:23 UTC 2004

-imam hardware "FinalScrach" za DJ-i i bootable cd so nego. se podiga vo iso linux i  mi dava opcii da go instalira softverot, da go chita od cd i drugi stvari. jas sekogash izbiram da go chita od cd zatoa shto ako probam da go instaliram mi vika deka nema mesto (free space 0%). softverot se vika Traktor FinalScrach i solidno raboti koga se chita od cd ama nekogash znae da zaebava. za doma e ok ama za na stage e za nikade.
-druga rabota, imam instalirano windows xp i linux slakeware, a Traktorot chita pesni samo od xp-to.moze informacijava ne e bitna ama sepak...
-treta rabota, aj ako saka nekoj da mi pomogne!!!