[Ossm-members] Gtk i kirilica

Bozidar Proevski bobibobi at freemail.com.mk
Wed Jun 30 18:13:29 UTC 2004

Здраво на сите

Едно прашање: дали може некој да ми каже како да го конфигурирам Gtk-то
(1.2.х) да прикажува кирилица, и дали се работи за конфигурирање или за
прекомпајлирање (со соодветни опции)?

Тест случајот е следниот:
 - симнете Dillo -> http://www.dillo.org/download/dillo-0.8.1.tar.bz2
 - симнете го patch-от (или закрпата, како сакате :) од
    http://teki.jpn.ph/pc/software/dillo-0.8.1-i18n-20040616.diff.bz2

Отпакувајте го Dillo-то, применете ја закрпата (евентуално и закрпата
што е во атачментот, ама мора да биде втора т.е. после таа јапонската
(или можеби и не мора)), компајлирајте (стандардно ./configure && make).
После тоа прекопирајте го dillorc во ~/.dillo, сменете ги фонтовите (јас
кај мене имам ставено vw_fontname=Arial и fw_fontname=Courier New).
Стартувајте го Dillo-то со ./src/dillo и одете на http://www.linux.net.mk .

Страната треба да се прикаже на кирилица заедно сосе неколкуте копчиња
(од формите) на неа. Под Мандрак е така, а под Slack и Fedora C2 (со
друго не сум пробал) се прикачуваат или коцкички или има ваков изглед
...Ова е... (утф8 текст ама прикажан како исо8859-1 !?). Исто така
ако се примени втората закрпа контролите во самата апликација треба да
се на кирилица.

Гледав во /etc/gtk/gtkrc.* нешто пробував менував ама ништо од тоа.

И сега еве прашувам :)

Поздрав Боби