[Ossm-members] Re: Linux Kernelкомпајлирање

Georgi Georgi
Mon Mar 1 01:33:39 UTC 2004

ip напиша:

> Може има Athlon64 процесор! Red Hat Enterprise Linux WS е една од ретките
> дистрибуции што веќе има поддршка за новиве процесори, без додатно ебавање
> со компајлирање!

Нема врска! Aко нејќе да се ебава нека плати, други луѓе се ебавале и
ти наплаќаат.

п.с. не зборaм веќе за ВаскоМ.

Зборам општо за сите. Употреба на украден софтвер е исто како и возење
на крадена кола.

За Windows и затворени програми, мање више, многу ми е гајле пошто не ти
даваат избор.
Ми смета ширење на пиратски верзии на linux дистрибуциите пошто тука
имаш избор за безпари да го направиш истото ако сакаш.

--
Glisha
The perfect OS, MS-DOS!