[Ossm-members] Re: Window Maker на македонски

Арангел Ангов ufo at linux[trgni].net.mk
Mon Mar 1 18:44:51 UTC 2004

Томислав Марковски напиша:
> Да не должам многу, надолго и нашироко на http://wmaker.set.com.mk/
> Преводот не е комплетен, завршено е она што се однесува до GUI-то.
> Останува да се допреведат оние пораки кои ги испишува во конзола. Толку
> стигнав викендов, па ќе го биде деновиве останатото.
> Епа кој сака да помогне, да го истестира, трк до URL-то.

Прво, браво. :)

Сеа ќе објавам на linux.net.mк.
Друга работа, што видов само од сликата:

Едитори = Уредувачи

И уште нешто да те прашам. СЕТ те подржаа за оваа работа со домејнот и
хостинг, или? Ме интересира дали СЕТ (на некој начин) би поодржале
локализација на слободен софтвер на македонски?

Поздрав.

--
ufo