[Ossm-members] Re: Window Maker на македонски

Томислав Марковски tome at set.com.mk
Tue Mar 2 09:30:13 UTC 2004

Арангел Ангов wrote:
> Сеа ќе објавам на linux.net.mк.

Пратив вчера сторија, благодарам.

> Друга работа, што видов само од сликата:
> Едитори = Уредувачи

Не е само тоа, имав многу проблеми со други термини, со оглед на тоа
дека ми е прв посериозен превод, и не е така страшно. Имено:

Capture (во смисла Capture Key Sequence)
Dock (специфично за Window Maker, она место каде се собираат иконите од
десно)
Dithering (на слики)
Miniaturize (сомнително ми е „минијатуризирај“)
Raise/Lower (на прозорците, во смисла Raise to front, ili Lower to back)

> И уште нешто да те прашам. СЕТ те подржаа за оваа работа со домејнот и
> хостинг, или? Ме интересира дали СЕТ (на некој начин) би поодржале
> локализација на слободен софтвер на македонски?

Не, ова е лично моја иницијатива. Хостинг и домен се најмалку што можам
да сторам за придонес, но сепак, и тоа со моја интервенција.

--
Herrera