[Ossm-members] GNU/Linux na stara masina

Viktor Vojnovski sparks at freemail.org.mk
Tue Mar 9 12:32:50 UTC 2004

На Tue, Mar 09, 2004 at 01:13:13PM +0100, Blagoja Gjakovski напиша:

> Веќе имам Win95 на него ама ако ми улета инспекција у канцеларија што
> ќе правам тогаш? :-)
> Затоа барам некое GNU/Linux решение.

E XFree86 на оваа конфигурација ќе биде спор. Ја мислам да си ставиш ти
пасворд на компјутерот и пичи си го Вин95. Не дека сум некој Њин
пропведник(баш напротив) ама на оваа конфигурација, ништо освен gvim
нема да биде доволно брзо за да го користиш како ворд процесинг програм.

--
Viktor [sparks et freemail tochka org tochka mk]

What do you despise? By this are you truly known.