[Ossm-members] Re: Kloniranje na cel hard pod linux

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Sun Mar 14 13:54:06 UTC 2004

> Oва "different filesystems" му значи различни типови (ext3,reiser...)
> кои може да ги најде под / или му значи не копирај од други партиции
> освен од oваа од кај што почнав без разлика дали ќе најдеш други
> партииции па и ист тип да се?

Различен filesystem е различен filesystem ... не вика различен _тип_ на
filesystem. filesystem е она што го креираш со mk*fs

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

Just a hint for all you guys:
  don't shake up the hot sauce bottle unless you are fairly sure the lid
is on it
-- Just shows how dangerous open sauce is as opposed to closed sauce