[Ossm-members] Неколку прашања

misos мисос at маил.цом.мк
Thu Mar 18 18:55:09 UTC 2004

После 2-3 дена мучење со хардверот (Winmodem со драјвери што се плаќаат,
лоша звучна, Thunderbird кој МОРА да се лади софтверски) конечно си го
средив системот (Slackware 9.1). Сега имам некои други проблеми:

1. Како да користам Уникод во конзола? Пробувам:
unicode_start
setfont -v Cyr_a8x16.psfu
loadkeys mk-utf
и наместо ѕ, џ, ѓ и уште некоја добивам празни места!? Покрај тоа, и
целиот приказ во Midnight Commander е "изместен"

2. Инсталирав фонтови (стандарните Mac c times и слично) со аплетот од
КДЕ контролниот центар, ама по рестартирање на Х серверот, сите фонтови
се прикажуваат во италик мод. Му се десило ова на некој или до мене е
нешто?
3. Како оди целава работа со кориснички групи? За да имам втор рут
(супер јузер или како и да се вика), треба да го додам во група 0?
Пробав вака, ама пак немам пристап до моунт командата или било кои
маунтувани партиции.

Кој не го мрзи нека одговори :)
--
Поздрав,