[Ossm-members] Re: Неколку прашања

дамјан г. mk at net.mail.penguinista
Thu Mar 18 20:41:38 UTC 2004

> Thunderbird кој МОРА да се лади софтверски

what?!?

> 1. Како да користам Уникод во конзола? Пробувам:
> unicode_start
> setfont -v Cyr_a8x16.psfu
> loadkeys mk-utf
> и наместо ѕ, џ, ѓ и уште некоја добивам празни места!?

хмм кој е овој фонт Cyr_a8x16.psfu ?!? може фонтот ги нема тие букви?!?
btw locale-то го подеси?!?

> Покрај тоа, и
> целиот приказ во Midnight Commander е "изместен"

Заборави го „midnight commander“ UTF-8 подршката кај него е (how should I
put this) .... не постои.

> 2. Инсталирав фонтови (стандарните Mac c times и слично) со аплетот од
> КДЕ контролниот центар, ама по рестартирање на Х серверот, сите фонтови
> се прикажуваат во италик мод. Му се десило ова на некој или до мене е
> нешто?

Не користам Mac C times и слично и нема потреба од користење на нив...
btw да не ги инсталира само italic фајловите?!?

> 3. Како оди целава работа со кориснички групи? За да имам втор рут
> (супер јузер или како и да се вика), треба да го додам во група 0?
> Пробав вака, ама пак немам пристап до моунт командата или било кои
> маунтувани партиции.

Не треба да имаш втор root ... root е еден! :)

инсталирај sudo и научи да го користиш за тоа што ти треба.

--
Дамјан                                  (jabberID:damjan at bagra.net.mk)

  Customer: "I want to download the Internet. Do I need a bigger hard
disk?"