[Ossm-members] Re: Linux Distribucija

Дарко Николовски darkon at bezspam.macedonia.homelinux.org
Thu Mar 25 13:55:29 UTC 2004

On Wed, 24 Mar 2004 12:56:39 +0100, Љупчо wrote:

> Најдов на НЕТ Redhat 6.2 , па ќе пробам да го симнам. Ако не успеам ќе те
> контактирам или ќе ја пробам опцијата на Томислав со GTK.

Иам јас на ЦД.. уствари можно е да сум ги фрлил ај ќе проверам и ќе ти
пишам утре. Во секој случај јас истото го правев на лаптоп (кламат) на 300
МХЗ со 96 Мб рам, и да ти кажам нема некој голема разлика во брзина меѓу
новите и старите дистрибуции. Најголема брзина на подигањеи у работа добив
со Gentoo линукс (каде што се си компајлираш сам со подесувања и
оптимизации за генерацијата на процесорот што го имаш) али имав доста
заебанции со специфични подесувања и слично па го баталив (иначе ми требаа
2-3 недели да го поставам цел систем, а вториот пат користев П4 за да
компајлура преку distcc па беше многу побрзо).

Втора добра варијанта што би можел да ја пшробаш е ARCH линикс со веќе
оптимизирани пакети за i686 (генерација на п2 процесори) кој би требало да
ги користи сите предности на тој процесор, но и двете овие дистрибуции не
се за почетници па затоа размисли доста.

Доколку се мислиш помеѓу стара и нова дистрибуција дефинитивно иди на
некоја нова, би требало да работи побрзо а и доста постабилно. Само не се
оптоварувај со огромни софтверски пакети и сервиси кои беспотребно ќе ти
зимаат меморија.

--
Дарко Николовски
3/25/2004 2:50:07 PM

	Bart Simpson on chalkboard in episode 2F21