[Ossm-members] Re: Linux Distribucija

Danko Ilik danko at on.net.mk
Wed Mar 24 17:35:48 UTC 2004

На Wednesday 24 March 2004 12:56, Љупчо напиша:

> Најдов на НЕТ Redhat 6.2 , па ќе пробам да го симнам. Ако не успеам ќе те
> контактирам или ќе ја пробам опцијата на Томислав со GTK.

Немој да одиш со постари дистрибуции, затоа што се побавни и немаат програми!
Земи најново што можеш да најдеш.

Моја препорака ти е Mandrake 10 (ili 9.2), и користи icewm како
прозор-менаџер, плус некој полесен word processor, како abiword. За сурфање,
Opera за линукс - ќе треба да ја инсталираш само QT библиотеката, не мора
KDE. (Дали некој знае дали го бива abiword?)