[Ossm-members] AbiWord

Darko Nikolovski darkon at npk.com.mk
Fri May 7 11:29:50 UTC 2004

Новица Наков wrote:

> И кога веќе некој го преведува, си викам дај да го видам што чудо е тоа
> abiword. И го пуштам, се старта како муња, си викам вау. Гледам нашол некои
> фонтови, (патем  не најдов каде се додаваат нови и документацијата му е
> гадна) па си викам дај да куцнам нешто. Куцам латиница -- океј, alt+shift и
> куц -- паѓа. Пуштам пак, пак пробувам, пак паѓа. И колку што гледам нема
> import/save as за OO.o формат.
>
> Е сега abiword вика верзија 1.04. Старо да не е ова? Го најдов на slackware9
> дискот. На 9.1 им текнало од xap во gnome да го стават, а gnome-то го
> [...]
Библија старо

новата верзија му е 2.01
а има и бета на 2.1

Јс дома на стариот лаптоп се обидувам да ја користам 1.06 (ОО ми е
премногу спор ко полжав), и во принцип се си работи добро освен кирилицата.

Односно коа ќе се префрлам на кирилица со фонт Verdana ги гледам
карактерите само кога куцам во bold-italic. Мада ова ми се случуваше и
со ОО на стариот мандрак (но не се случува на ОО на оваа верзија на
мандракот, нити пак во gnumeric), така да може заебанцијата да е од
оперативниот систем - не сум му посветил доволно време да го испитам.

Фала за инфото дека се наоѓа во  Gnome, пошто ја на лаптопот скоро ништо
графичко немам ставено а овој го инсталирав од пакет за RH  и е нешто
постара верзија.

Фонтовите би требало да си ги чита од xfs (барем оваа верзија јас што ја
имам), и си ги наоѓа сите.

Што се однесува  на подршката за документи, според тоа што го има на
сајтот на Abiword треба да има подршка за ОО, како и за МЅ документите.

--
Regards,
Darko Nikolovski
e-mail: darkon at npk.com.mk