[Ossm-members] AbiWord

Zaklina Gjalevska zaklina at nubsk.edu.mk
Fri May 7 11:57:31 UTC 2004

Darko Nikolovski wrote:

> Библија старо
>
> новата верзија му е 2.01
> а има и бета на 2.1
>
> Јс дома на стариот лаптоп се обидувам да ја користам 1.06 (ОО ми е
> премногу спор ко полжав), и во принцип се си работи добро освен
> кирилицата.
>
> Односно коа ќе се префрлам на кирилица со фонт Verdana ги гледам
> карактерите само кога куцам во bold-italic. Мада ова ми се случуваше и
> со ОО на стариот мандрак (но не се случува на ОО на оваа верзија на
> мандракот, нити пак во gnumeric), така да може заебанцијата да е од
> [...]
Последно што може да се прочита на веб-страницата за Abiword е:
Our latest stable release is version *2.0.6*.
Our latest development release is version *2.1.2

*На Mandrake 9.2 имам верзија 2.0.0 која има поддршка за ОО и МЅ
документите (проверено!). Само што понекогаш ми се случува при отворање
на sxw документи Abiword-от да тресне. Пријавив за тоа на Abisource, па
сега ќе видиме што ќе кажат од таму. А дека е брз, брз е ;)