[Ossm-members] AbiWord

Томислав Марковски tome at set.com.mk
Fri May 7 12:18:12 UTC 2004

On пет, 2004-05-07 at 14:09, Томислав Марковски wrote:
> Јас имам 2.0.6 (претпоставувам дистрибуирана со dropline), работи
> перфекција и со фонтови и со кирилици и све друго. Е нема import OO.o,
> но со брзината и едноставноста компензира за тоа :-)

Моја грешка, има поддршка за OO, и за MS итн. Е сега, една работа
приметив, кога снимаш документ во MS Word формат, го снима уствари во
RTF.
За фонтовите, ги чита од xfs, така да нема фрка.

--
Томислав Марковски

[Norm is angry.]

Woody: What can I get you, Mr. Peterson?
Norm:  Clifford Clavin's head.
		-- Cheers, The Triangle

Sam:  Hey, what's happening, Norm?
Norm: Well, it's a dog-eat-dog world, Sammy,
      and I'm wearing Milk-Bone underwear.
		-- Cheers, The Peterson Principle

Sam:  How's life in the fast lane, Normie?
Norm: Beats me, I can't find the on-ramp.
		-- Cheers, Diane Chambers Day