[Ossm-members] Fedora Core 2

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Wed May 19 17:41:46 UTC 2004

Новица Наков wrote:

>Aleksandar Balalovski напиша:

>test3 имаше на IF. Еден дечко баш ми збореше дека пријатно бил изненаден од
>неа. Gnome-то е ко Gnome... тапа. :)

Финтата се состои во:
- треба да инсталирам Linux дистрибуција која ќе биде многу
лузер-френдли...толку што дури и .. хм...нема да разберат Што е конзола,
сфаЌате...се работи за луѓе што немаат работено на Linux базиран ОС
досега, па да тргнат од некаде. Затоа и се распрашав...GNOME sux? Не
вади муабети бе... :)

Чао

П.С.
Рокнав КДЕ 3.2.2 со slackware-current, и сега нема како мене. Плус и
Karamba имам ставено 2-3 теми...а то да видиш :)