[Ossm-members] slackware-current fixes

Дамјан penguinista at mail.net.mk
Thu May 20 13:45:54 UTC 2004

> Со оглед на тоа што откако инсталирав Slackware-current потребни беа
> некои поправка, надоградби и сл. за да функционира системот како што
> треба, ќе дадам кус извештај на тоа што е потребно да се поправи од
> тековниот -current за новите корисници (ако има такви од ИФ што им се
> инсталира Slackware-current).

зависи кој Slackware-current си го инсталирал

> Најпрво, проблем ми правеше KDM. Откако ќе напишев user/pass во полињата
> што ги дава KDM за логирање, и кликав Ok, ме враќаше повторно на истото
> место, да пишам јузер/пас, и така во циклус...рчнав малку по нетот и
> најдов дека kdebase е нешто заебано, така што наместо kdebase-3.2.2-1,
> треба да се користи kdebase-3.2.2-2,

изгледа ја некако сум го скокнал kdebase-3.2.2-1 и директно сум го инсталирал
kdebase-3.2.2-2 ...хмм  kdebase-3.2.2-2 искочил на 27 април, значи го имаше
на инаслал фест ЦД-ата.

> [...]
> нешто и неможеше да се конфигурираат некои работи за глувчето како што
> се десен-лев клик, едно-две кликања за отворање итн. Тоа е проблем на
> XFree верзијата што доаѓа со slack-current, xfree86-4.4.0-i486-2.tgz.
> Потребно е да се симне и инсталира xfree86-4.4.0-i486-3.tgz. Се
> приметува разликата? Линкот за симнување е:
> http://ftp.scarlet.be/pub/slackware/slackware-current/slackware/x/xfree86-4
>.4.0-i486-3.tgz Откако ќе го симните исто како и за kdebase. upgradepkg
> xfree86-4.4.0-i486-3.tgz и се е ок. Рестартирајте Х.

xfree86-4.4.0-i486-3 искочил на 28 април.

Slackware-current-от што беше на install фестот беше од петокот пред
install-фестот што значи дека единственото што му недостасува од тука
http://slackware.com/changelog/current.php?cpu=i386 се промените од 17,18 и
19 мај ... од кои можеби набитни се security issue-ата со kdelibs и cvs.

--
дамјан