[Ossm-members] Redhat Desktop

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Fri May 21 00:39:30 UTC 2004

Некако ми тргна со критикиве...

Ги симнав вчера ISO-ата од „најноватаа“  RedHat верзија и се запрепастив
и запрашав зошто губев толку време за тешка глупост како што е RedHat
Desktop. Впрочем, ми се чини дека оваа верзија има само bootsplash и
ништо друго ново. дури ми се чини дека сите пакети, апликации итн. е
постаро дури од оние што се во 9.0. И ај да не испадни ептен остро,
RedHat Desktop е некоја побрза верзија на RedHat 9.0 - Shrike. Ако ја
видите листата на софтвер што доаѓа со дистрибуцијава ќе видите дека се
работи за: KDE 3.1.3, GNOME 2.2, OO 1.1.0 и други глупости...па можеби
некој од вас некаде прочитал или слично, (јас не најдов информација за
ова), зошто воопшто излезе верзијата на RedHat? И зошто е evaluation
верзија?

Леле ама сум се изнервирал...и плус на 4 ЦД-а од кои две се 130 MB...

Поздрав

П.С.
Got Slack?