[Ossm-members] Install Gathering

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Fri May 21 13:07:15 UTC 2004

Дамјан wrote:

>хмм, убаво изгледа сајтов ...
>еден предлог: тие линковите до проекти. .. нека отавараат барем по една html
>страна со опис што е програмот... на пример никогаш нема да го симнам
>gemter-0.2beta2.tar.gz тек така....

Работата е малку проблематична. Тој што ми даде под-домејн tuxipuxi (тоа
му е nick, дечкото е од Германија) сега го сменал хостингот и нема уште
ставено под-домејн за мене на новиот хостинг. Такашто кога сето тоа ќе
се реши ќе уплоадирам веб страна која ја завршив благодарение на Ристе
Пејов кој ми ја дизајнира и испрати, и ќе има појаснување за секој
проект поодделно.

Поздрав

П.С.
Јас имам статичка IP адреса, па за скоро ќе се обидам да си го средам
тоа со сервер кај мене. Само шуш! Никој не смее да знае...освен елитата
;-)