[Ossm-members] GIMP превод

Vladimir Stefanov vladoboss at mt.net.mk
Thu May 27 12:14:31 UTC 2004

Да не знае некој каде и на кој да му ги пратам преводите на GIMP 2.0
кога ќе бидат готови? На сајтот на гимп не можев да најдам кој е главен
и одговорен уредник за таа работа. Го прашав типчето од Србија кој што
го превел гимп 2.0 (од кого и преведувам) каде ги пратил а тој ми кажа
дека гимп бил преведен во акција за преведување на GNOME и дека натаму
не знае како стигнале до официјалната верзија на GIMP. Ми кажа да го
контактирам Иван Стојмиров, оти он била главен за преводот на GNOME за
Македонија :-) ама ја не гледам баш некоја логична врска меѓу GNOME и GIMP?!

--
Vladimir Stefanov
(trade executive)

ZANET-EKSPORT DOOEL