[Ossm-members] prezentacija

Aleksandar Balalovski gssteam at on.net.mk
Thu May 27 14:27:24 UTC 2004

Томислав Марковски wrote:

>Ќе може да ја смениш структурата на прашањето? И каква врска има „монопол“ со сето тоа? Извини, ама не можам да разберам што сакаш да прашаш...
>
>Поздрав
>
>--
>Томислав

Добро прашање. Како би го структуирал поинаку прашањето..
Што се добива од оневозможување на одредени што се заинтересирани, да
присуствуваат на презентацијата?
Кога јас би правел лично презентација, подобро би било кога би имало што
повеќе луѓе.
И тие пропусниците, се наплаќаат? Тоа мислев со монополот...

Поздрав