[Ossm-members] Re: Prevod + Malinko

Arangel Angov ufo at linux.net.mk
Mon Nov 1 14:57:05 UTC 2004

Darko Nikolovski wrote:

> Jас за таква работа начелно зборев со ММ колеџ и со Фон (не конкретно
> за малинко, него за дозвола нешто такво да направиме во иднина таму) и
> они рекоа дека не би било никаков проблем. Така да ако немате подобра
> идеа за простор кажете да свртам телефони и да зафатиме некоја
> поголема предавална. Само кажете точен датум, колку луѓе се очекуваат
> и колку време би траело.

Ако си стварно спремен да ја бркаш оваа работа, прашај кога е најповолен
момент после нова година, ние секако ќе имаме време да ги завршиме сите
потребни работи во рок од 2-3 месеца ако знаеме дека веќе има простор.

Луѓе не знам. Најдобро би било нешто ко анфитеатар ако има, мали
училници се лоша идеја. Нешто сала за физичко или нешто поголемо одовара
највеќе.